شناسه محصول: uoe_200

اسپری دو فاز مو گلیس تقویت کننده 200 میلی

ultimate-oil-elixir
ویژگی‌ها
جزییات نام: اسپری دو فاز مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir حجم 200 میلی لیتر
کیفیت محصول: _______________90% عالی
ارزش خرید نسبت به قیمت: _______________90% عالی
دور از دسترس اطفال و نور نگهداری شود

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۰۸,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

اسپری دو فاز گلیس مدل Ultimate Oil Elixir در یک نگاه:

ترمیم کننده و مغذی موها
محافظ مو در برابر حرارت و آفتاب
نرم و صاف کننده مو
بدون ایجاد حالت چرب و سنگین
بدون نیاز به آبکشی موها

توضیحات

اسپری دو فاز مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir حجم 200 میلی لیتر:

اسپری مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir حجم 200 میل یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که در زمینه مراقبت از مو طراحی و تولید شده است. بسیاری از خانم ها و آقایان از خشکی و شکنندگی موهای خود شکایت دارند. آب و هوا، کیفیت و دمای آبی که برای شست و شوی موها مورد استفاده قرار می گیرد، نوع شوینده، استفاده از اتوی مو و سشوار، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و غیره از جمله عواملی هستند که منجر به خشک و شکننده شدن موها می شوند. بهترین راه برای رفع این مشکل استفاده از یک اسپری مو برای موهای خشک و آسیب دیده بعد از شست و شوی موها است. با این کار لایه ای محافظ روی موها را می پوشاند و به حفظ رطوبت آن ها کمک می کند.

اسپری دوفاز مو گلیس مدل ULTIMATE OIL ELIXIR

اسپری مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir حجم 200 میل حاوی کراتین مایع بوده و از نرم کننده های قوی مو به شمار می رود. این اسپری مو برای افرادی که موهای خشک و شکننده ای دارند یا موهای آن ها زبر بوده و دچار موخوره شده اند، انتخاب مناسبی است. همچنین افرادی که به رنگ کردن موهایشان عادت دارند، بیشتر از سایرین در معرض خشکی مو هستند. این افراد بهتر است از اسپری مو نرم کننده استفاده کنند تا از ایجاد موخوره و خرد شدن موهایشان جلوگیری شود. این محصول دارای اثر فوری و سرشار از روغن های مغذی است. بنابراین می تواند از گره خوردن موها نیز جلوگیری کند. افرادی که دارای موهای مجعد هستند می توانند از این اسپری استفاده کنند.

ویژگی اسپری دو فاز گلیس:

اسپری نرم کننده و حالت دهنده مو
ترمیم کننده موهای آسیب دیده
حاوی کراتین مایع
 افزایش درخشندگی مو
کاهش موخوره
مناسب موهای خشک و آسیب دیده
استفاده آسان

طریقه استفاده از اسپری دو فاز گلیس:

اسپری مو گلیس فاقد هرگونه عصاره و کاملاً ضد حساسیت است. استفاده از آن محدودیت سنی و جنسی ندارد. بنابراین آقایان و خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. همچنین این محصول با انواع مو سازگار است. اسپری مو گلیس در مقایسه با نمونه های مشابه استفاده آسان تری داشته و نیاز به آبکشی ندارد. این اسپری را می توان قبل از سشوار کردن یا اتو کشی موها استفاده کرد. بهتر است بعد از هر بار استحمام بعد از آبگیری موها از این اسپری استفاده کرده و کمی موها را ماساژ دهید.

 

درباره برند گلیس:

در سال 1955 شوارتسکف اولین اسپری نگهدارنده آرایش مو با نام تجاری تافت را در آلمان عرضه کرد این محصول و این نام به قدری موفق بود که به صورت یکه اسم برای اسپری مو به کار گرفته می‌شد. و تولید محصولاتی نظیر شوما، تافت، محصولات گلیس، بک، کالودرما، فورتی و هاتریک را به عهده گرفت. در سالن 1997 پس از ادغام شرکت‌های هانس شوارتسکف و شرکت هنکل محصولات تولیدی به دو گروه تقسیم شد. محصولات حرفه‌ای مو سر و سالنی تحت نام شوراتسکف پروفشنال هامبورگ و دیگر محصولات تجاری که جنبه حرفه‌ای نداشتند تحت نام شوارتسکف و هنکل دوسلدورف تولید می‌شدند. در سال 1998 شرکت شوارتسکف یکصدمین سال فعالیت خود را جشن گرفت. در صد سال گذشته این شرکت تلاش بی‌وقفه‌ای در عرصه نوآوری و ابداع فرآورده‌های آرایشی گیسو به عمل آورده بود که تا حال حاضر ادامه دارد.

اسپری دوفاز مو گلیس مدل million gloss حجم 200 میلی لیتر

اسپری دو فاز گلیس مدل Ultimate Oil Elixir را میتوانید از فروشگاه  هکس لند خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن500 گرم
جزییات نام

اسپری دو فاز مو گلیس مدل Ultimate Oil Elixir حجم 200 میلی لیتر

کیفیت محصول

_______________90% عالی

ارزش خرید نسبت به قیمت

_______________90% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اسپری دوفاز مو گلیس مدل ULTIMATE OIL ELIXIR
اسپری دو فاز مو گلیس تقویت کننده 200 میلی

موجود در انبار

۲۰۸,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید