شناسه محصول: TEB_400

شامپو پنتن آبی برای موهای معمولی 400 میلی

PANTENE TEMEL BAKIM
ویژگی‌ها
جزییات نام: شامپو پنتن آبی برای موهای معمولی 400 میلی PANTENE TEMEL BAKIM
کیفیت محصول: ________________90% عالی
ارزش خرید نسبت به قیمت: ________________80% خوب
درجای خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۱۸۸,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

شامپو سر پنتن مدل TEMEL BAKIM با حجم 400 میلی لیتری  در یک نگاه:

  •  محصول اورجینال ترکیه
  • مقرون‌ به‌ صرفه
  • پرو ویتامینه
  • مناسب برای موهای معمولی

توضیحات

شامپو پنتن آبی برای موهای معمولی 400 میلی PANTENE TEMEL BAKIM:

شامپو سر پنتن مدل TEMEL BAKIM با حجم 400 میلی لیتری که از اولین راهها برای کمک به بهبود شرایط موی سر، انتخاب شامپوی متناسب با شرایط و نوع ان است. شامپو موی «پن تین» (Pantene) مدل «تمامی موها »، شامپویی مناسب برای تمامی موها  است.  به غیر از شست‌ شوی تمیز مو، در کمک به بهبود فولیکول‌های آسیب دیده‌ی مو  موثر است. این شامپو در حجم ۵۰۰ میل عرضه شده و با توجه به کیفیت آن، مقرون‌ به‌ صرفه نیز است. این شرامپو مناسب استفاده‌ی افراد با موهای معمولی است .
شامپو پنتن سبز برای موهای ضعیف 400 میلی
این محصول برای استفاده روزانه گزینه مناسبی است و آلودگی و چربی موها را بدون آسیب رساندن به ساختار طبیعی پوست سر تمیز می کند. نتیجه استفاده مداوم آن افزایش براقیت و درخشندگی موهای کدر می باشد. ماده پرو وی بکار رفته در آن برای ایجاد موهایی سالم و قوی، تارهای مو را از ریشه تا نوک تغذیه می کند. این محصول در حین شستشو موها را تغذیه می کند، از سلامت موها مراقبت می کند و براقیت و درخشندگی منحصر به فردی در موها به وجود می آورد.

درباره برند پنتن:

شروع تاریخچه برند پنتن به کشور سوئیس برمی گردد. به خاطر سوختگی سربازان و مردمان عادی به علت بمباران هایی که در جنگ جهانی دوم رخ داد. دولت سوئیس به دانشمندان این کشور دستور داد دارویی را برای درمان سوختگی مصدومان مربوط به جنگ جهانی دوم تهیه کنند. آن‌ها هم موفق شدند پنتنول (Panthenol) را کشف کنند.این محصول پروویتامینی از ویتامین های B5  بود که در درمان سوختگی موثر افتاد.نام پنتن با الهام از پنتنول انتخاب شده است. محصولی که پس از تلاش و تحقیق فراوان دانشمندان، با فرمول ویژه‌ای مخصوص مراقبت و ترمیم مو طراحی شده بود. در دهه نود میلادی بود که پنتن تصمیم گرفت خط تولید خود را بیشتر گسترش دهد. وثمره این تلاش صادرات محصولات پنتن به کشورهای آسیایی بود. رفته رفته گسترش دامنه محصولات مراقبت و تقویت مو شرکت پنتن موجب شناخته شدن و پیشرفت این کمپانی گردید.
شامپو پنتن آبی برای موهای معمولی 400 میلی لیتری را می توانید از فروشگاه  هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن400 گرم
جزییات نام

شامپو پنتن آبی برای موهای معمولی 400 میلی PANTENE TEMEL BAKIM

کیفیت محصول

________________90% عالی

ارزش خرید نسبت به قیمت

________________80% خوب

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

شامپو پنتن آبی برای موهای معمولی 400 میلی
شامپو پنتن آبی برای موهای معمولی 400 میلی

موجود در انبار

۱۸۸,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید