شناسه محصول: fQ40-700

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم 40 عددی

finish QUANTUM
ویژگی‌ها
کشور مبدا: لهستان به سفارش ترکیه
دارای وزن: 620 گرم
تاریخ تولید: 2022/09/12
برای اینکه ویژگی ها و تاثیر این محصولات برای مدت طولانی حفظ شوند، باید بعد از هر بار استفاده، پاکت بسته بندی محصول را کاملا بسته و سفت کنید. همچنین به دور از گرما و رطوبت و در جای خشک نگهداری کنید و هرگز آن ها را کنار سبد قاشق و چنگال نگذارید.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۹۵,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم در یک نگاه:

  • محافظت از ماشین ظرفشویی در برابر آهک
  • بهترین عملکرد فقط با یکبار شستشو
  • درخشان کننده ظروف، مخصوصا ظروف بلور و شیشه ای
  • دارای جلا دهنده بسیار قوی و کمک به خشک شدن سریع ظروف
  • مناسب شستشو حتی در دمای پایین آب

توضیحات

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم در بسته بندی 40 عددی:

قرص ظرفشویی فینیش finish QUANTUM در بسته 40 عددی با فرمول جدید و قدرت تمیز کنندگی ۱۴ برابر بیشتر از قرص های معمولی، تنها با یکبار شستشو سخت ترین و دشوارترین لکه های سوخته، چسبیده و سوخته غذا را به طور کامل از بین می برد و هیچ ردی از آن ها به جا نمی گذارد. همچنین با فرمولاسیون حاوی نمک و جلادهنده از قسمت های داخلی و حیاتی ماشین ظرفشویی محافظت می کند.
قرص ماشین  ظرفشویی ۴۰ عددی ضمن شستشوی بی نقص ظروف، خاصیت از بین بردن جرم و رسوب را دارد.این محصول از سه قسمت توپ قدرتمند، ژل و پودر تشکیل شده است که به دلیل استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، به عنوان بهترین برند قرص ماشین ظرفشویی به شمار می رود و توسط بزرگ ترین تولید کننده های ماشین ظرفشویی از جمله بکو، زیمنس و آرچیلک توصیه می گردد.جلادهنده ماده ای است که حاوی سورفکتانت است و کشش سطحی آب را به میزان قابل توجهی کاهش می ‌دهد و از ایجاد قطرات کروی جلوگیری می کند.توپ قدرتمند این قرص حاوی جلادهنده است که باعث براقیت و درخشانی بی نظیر ظروف شیشه ای و بلورین می گردد و از آن ها مانند روز اول محافظت می کند.علاوه بر موار ذکر شده ترکیپ ژل و پودر در این محصول، آن را به قدرتمند ترین قرص برای از بین بردن انواع کثیفی و چربی از روی ظروف تبدیل کرده است.
finish hepsi bir arada tablet 70li 1139286894289350 1
فروشگاه هکس لند در تلاش است با ارائه با کیفیت ترین محصولات تولیدی در عین حال به صرفه ترین قیمت بازار تمام خواست شما از یک خرید انلاین را بر طرف کند. این قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل powerball QUANTUM بسته۴۰ عددی را هم اکنون می توانید با ضمانت اصالت کالا و مرغوبیت بالای تولید از فروشگاه هکس لند تهیه نمایید.

نحوه استفاده از کپسول مدل کوانتوم:

  1. یک قرص را در محفظه اصلی مواد شوینده قرار داده و ببندید. مهم است که هم قرص و هم محفظه خشک باشند.
  2. نکته ی مهم دیگری که باید رعایت کنید خشک بودن دست هاست؛ چرا که زبانه های قرص ها به گونه ای طراحی شده اند که به سرعت محتوای آنها در آب حل می شوند.
  3. اطمینان حاصل کنید که همه ی ظروف قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را دارا می باشند.
  4. ماشین ظرفشویی را اجرا کنید. دمای مطلوب آب ۱۲۵ تا ۱۴۰ درجه فارنهایت است.

توضیحات تکمیلی

وزن700 گرم
کشور مبدا

لهستان به سفارش ترکیه

دارای وزن

620 گرم

تاریخ تولید

2022/09/12

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم 40 عددی
قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم 40 عددی

موجود در انبار

۲۹۵,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید