شناسه محصول: RAC_300

ماسک مو پنتن طلایی مدل REPAIR AND CARE حجم 300ml

REPAIR AND CARE
ویژگی‌ها
جزییات نام: ماسک مو پنتن طلایی مدل REPAIR AND CARE حجم 300ml
کیفیت محصول: ________________۹۰% عالی
ارزش خرید نسبت به قیمت: ________________۹۰% عالی
درجای خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۴۰۰,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

ماسک مو پنتن طلایی در یک نگاه:

  • قابل استفاده برای آقایان و خانم ها
  • جلوگیری از گره خوردگی مو
  • حاوی پرو ویتامین B5
  • محافظت کننده از مو

توضیحات

ماسک مو پنتن طلایی مدل REPAIR AND CARE حجم 300ml:

ماسک مو پنتن پرو ریپیر اند کر محصولی فوق العاده با کیفیت و بسیار عالیست و احیا کننده که می تواند موهای شما را عمیقاً تغذیه کند چرا که سرشار از مواد مغذی می باشد که برای استحکام بخشیدن به بافت مو و آبرسانی عمیق ساقه و ریشه مو بسیار موثر است این محصول فوق العاده می تواند موهای شما را در نرم ترین حالت ممکن در بیاورند و همچنین به دلیل اینکه پس از استفاده از این ماسک مو فوق العاده موهایتان فوق العاده نرم و درخشان و زیبا می شود همچنین حالت مهم صاف و زیبا میشود شانه پذیری مو بالا رفته و موجب کاهش ریزش مو در هنگام شانه کردن می شود ماسک مو پنتن پرو ریپیر اند کر یک نرم کننده است که در روند رشد موها و بلند شدن آنها کمک بسیار زیادی می کند همچنین با تقویت مو و استحکام بخشیدن به ساقه مو باعث جلوگیری از شکنندگی موها می شود که جنسی نازک و شکننده و ظریف دارند
ماسک مو پنتن طلایی مدل REPAIR AND CARE حجم 300ml
این ماسک مو دارای پرو ویتامین و همچنین بیوتین و همچنین بامبو می باشد که این بخشی از ترکیبات است که موجب استحکام موها می شود این است که موی فوق العاده می تواند موهای شما را بسیار درخشنده تر از قبل هم چنین لطیف و زیبا کند و حالت خرد شدگی موها را به مرور زمان از بین ببرد.

روش استفاده از ماسک مو پنتن طلایی:

با توجه به اندازه موهایتان مقدار لازم را در کف دستانتان ریخته ، دستها را به هم بمالید تا امولسیون شود. سپس با انگشتان خود به حالت شانه زدن، مو را به ماسک آغشته می کنید ، از اواسط ساقه مو شروع کنید تا نوک مو به پایین بکشید. برای از بین بردن کامل رشته ها از شانه دندانه پهن استفاده کنید. 5-7 دقیقه بگذارید بماند تا نرمی بیشتری به موهایتان بدهد (در صورت تمایل میتواند مدت بیشتری بماند) و سپس موهای خو را با آب کافی بشویید.

درباره شرکت پنتن PANTENE:

در سال ۱۹۴۰ و در هنگام جنگ جهانی دوم در کشور سوئیس دانشمندان برای درمان بیماری های سوختگی از پرو ویتامین B5  که برای درمان مناسب است پنتنول (Panthenol) را کشف کردند. در سال ۱۹۴۷ شرکت داروسازی سوئيسي هافمن لاروش Hoffman-La Roche، در حین درمان های تجربی به این نتیجه رسیدند ماسک موی پنتن Pro-V ترمیم کننده مدل Repair & Care حجم 300 میل یکی از قویترین ماسک ها برای ترمیم موهای آسیب دیده می باشد که این محصول برای ایجاد بهبود رشد و قابلیت انعطاف و آبرسانی به موها تاثیرگذار هستند. و نام پنتن با الهام از پنتنول انتخاب شده بود. این محصول در بطری‌های شیشه‌ای و با رایحه‌ای خاص و خوشایند، در سرتاسر اروپا به بازار ‌آمد. بعد از استقبال توریست های آمریکایی از شامپوهای شرکت pantene خرده فروشان آمریکایی به واردات این محصول روی آوردند. در سال ۱۹۸۵ شرکت  پروکتر اند گمبل ( شرکت آمریکایی که در سال ۱۸۳۷ توسط ویلیام پروکتر و جیمز گمبل تاسیس شده و محصولات براون، دوراسل، پمپیرز، هوگو باس و طیف وسیعی از محصولات بهداشتی را عرضه میکند) شرکت ریچاردسون – ویکز را خریداری نمود. در دهه نود شرکت P&G خط تولید خود را گسترش داد و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال نمود و رفته رفته پنتن جز یکی از برندهای میلیاردی این کمپانی شد.

ماسک مو پنتن طلایی را می توانید از فروشگاه هگز لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

ماسک مو پنتن طلایی مدل REPAIR AND CARE حجم 300ml

کیفیت محصول

________________۹۰% عالی

ارزش خرید نسبت به قیمت

________________۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ماسک مو پنتن طلایی مدل REPAIR AND CARE حجم 300ml
ماسک مو پنتن طلایی مدل REPAIR AND CARE حجم 300ml

موجود در انبار

۴۰۰,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید