شناسه محصول: XYM-500

ویفر روسی زیموپوک شیری 500 گرم فله xymopok

ویژگی‌ها
کیفیت محصول: __________________۸۰% خوب
ارزش غذایی: __________________۸۰% خوب
ارزش خرید نسبت به قیمت: ____________________۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۱۸۴,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

ویفر روسی زیموپوک شیری ۵۰۰ گرمی در یک نگاه:

  • طعم دلنشین و عالی
  • حس شادی و تازگی
  •  میان وعده  دلچسب
  • شیری

توضیحات

ویفر روسی زیموپوک کاپوچینو:

ویفر روسی زیموپوک کاپوچینو ۵۰۰ گرم فله xymopok را میتوان از این ویفرهای شیری برای پذیرایی در مهمانی ها و محل کار استفاده کرد و همچنین به عنوان میان وعده ای کم حجم و انرژی زا نیزکاربرد دارد. این ویفر  با طعم ملایم و سبکی خاصی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است و خواهان زیادی به دلیل طعم لذیذ و دلنشین شیری و قیمت معقول در بازار دارد. ویفر ها همواره از تنقلات محبوب ایرانی ها محسوب میشوند و این محصول نیز قابل رقابت با بهترین برند های تولیدی در این زمینه است.ویفر شیری زیموپوک محصول کشور روسیه میباشد و از آن دسته از محصولاتی ست که خیلی زود جای خود را بین مصرف کنندگان ایرانی باز کرد.

ویفر روسی زیموپوک شیری ۵۰۰ گرم فله54

همچنین می توانید این محصولات دلپذیر را در طی روز به راحتی همراه داشته باشید و در موقعیت ها مختلف ، میان وعده هایی دلچسب برای خود تدارک ببینید . این ویفرها بسیار سبک هستند و طعمی و بافتی لطیف دارند . شیرینی آن ها نیز ملایم است و حس خوبی از خوردن شان خواهید داشت .

درباره برند زیموپوک:

برند زیموپوک Xymopok زیموپوک از برندهای شرکت آکوند ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیرینی و شکلات در جهان است . که از سال 1947 شروع به فعالیت کرده و هم اکنون نیز در بازارهای بین المللی حضور چشمگیری دارد . این شرکت از بالاترین تکنولوژی های موجود استفاده می کند و از پیشروترین تولیدکنندگان تنقلات در روسیه است . در حال حاضر حدود 50 خط تولید مختلف در کارخانه های این شرکت فعال هستند و محصولاتی همچون انواع شکلات ، ويفر ، بیسکوییت ، کوکی و … را که در مجموع بالغ بر 300 نوع محصول مختلف می شوند ، تولید می کنند . آکوند خود را شرکتی با رویکردی نوآورانه معرفی می کند که به کیفیت بالای شیرینی پزی سنتی روسیه تکیه دارد .
ویفر روسی زیموپوک شیری ۵۰۰ گرمی را از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن800 گرم
کیفیت محصول

__________________۸۰% خوب

ارزش غذایی

__________________۸۰% خوب

ارزش خرید نسبت به قیمت

____________________۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ویفر روسی زیموپوک شیری ۵۰۰ گرم فله54
ویفر روسی زیموپوک شیری 500 گرم فله xymopok

موجود در انبار

۱۸۴,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید