شناسه محصول: btr_200

اسپری دو فاز گلیس سبز تقویت کننده 200 میلی

GLISS BIO-TECH RESTORE
ویژگی‌ها
جزییات نام: اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE حجم 200 میل
کیفیت محصول: _______________90% عالی
ارزش خرید نسبت به قیمت: _______________90% عالی
دور از دسترس اطفال و نور نگهداری شود

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۰۸,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE  در یک نگاه:

حفظ رطوبت طبیعی مو
فرمولاسیون فاقد سیلیکون و رنگ های مصنوعی
دارای رایحه ی گلاب
مورد تایید متخصصان

توضیحات

اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE حجم 200 میل:

فرمولاسیون منحصر‌به فرد این اسپری دو فاز، غنی شده از سلول‌های بنیادی و گلاب است که به ترمیم موهای آسیب دیده از ریشه تا ساقه ی مو می پردازد.این اسپری گلیس تا ٩٠% موها را در برابر شکستگی و وز تقویت کرده و از آن در برابر رادیکال‌های آزاد، محافظت می‌کند. از ویژگی‌هایی که این اسپری مو گلیس را متمایز می‌کند، فرمولاسیون فاقد سیلیکون و رنگ مصنوعی آن است. تارهای مو بسیار حساس و ظریف هستند و در اثر رنگ‌‎کردن‌های مکرر، فرکردن و استفاده از خشک‌کن‌ها و حالت‌دهنده‌های مو ممکن است آسیب ببیند.  همچنین بافت موی بعضی از افراد خشک است که این نوع موها خیلی زود آسیب می‌بینند و چندشاخه یا به‌اصطلاح دچار موخوره می‌شوند، برای این‌که این آسیب‌ها به مو وارد نشود یا بتوان از این آسیب‌ها جلوگیری کرد، بهتر است از محصولات ترمیمی مو استفاده شود. محصولات ترمیم‌کننده‌ موها انواع مختلفی دارند که می‌توان به سرم‌ها، ماسک‌ها، نرم‌کننده‌ها و همین‌طور شامپوها اشاره کرد.
اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE حجم 200 میل
نرم‌کننده‌ موجود در اسپری گلیس موها را نرم و لطیف و همچنین خوش‌حالت می‌کند و زبری موهای آسیب‌دیده را کاهش می‌دهد. اسپری دوفاز مدل (Biotech Restore) خاصیت ترمیم‌کنندگی نیز دارد و قادر است موهای آسیب‌دیده را تا حدی قابل ‌قبول بهبود دهد و ترمیم کند. این اسپری تا ده لایه از هر تار مو نفوذ می‌کند و تاثیر می‌گذارد.

ویژگی اسپری دو فاز گلیس:

بازسازی کننده مو
تقویت کننده مو
محافظت کننده
براق و درخشان کننده مو
دارای تکنولوژی بیوتک
فرمولاسیون حاوی گلاب

طریقه استفاده از اسپری دو فاز گلیس:

بعد از حمام، بر روی موهای نم دار و یا خشک اسپری شود.برای نتیجه گیری بهتر می توان در کنار این اسپری، از شامپو و ماسک مو بیوتک گلیس نیز استفاده کرد.

اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE حجم 200 میل

درباره برند گلیس:

در سال 1955 شوارتسکف اولین اسپری نگهدارنده آرایش مو با نام تجاری تافت را در آلمان عرضه کرد این محصول و این نام به قدری موفق بود که به صورت یکه اسم برای اسپری مو به کار گرفته می‌شد. و تولید محصولاتی نظیر شوما، تافت، محصولات گلیس، بک، کالودرما، فورتی و هاتریک را به عهده گرفت. در سالن 1997 پس از ادغام شرکت‌های هانس شوارتسکف و شرکت هنکل محصولات تولیدی به دو گروه تقسیم شد. محصولات حرفه‌ای مو سر و سالنی تحت نام شوراتسکف پروفشنال هامبورگ و دیگر محصولات تجاری که جنبه حرفه‌ای نداشتند تحت نام شوارتسکف و هنکل دوسلدورف تولید می‌شدند. در سال 1998 شرکت شوارتسکف یکصدمین سال فعالیت خود را جشن گرفت. در صد سال گذشته این شرکت تلاش بی‌وقفه‌ای در عرصه نوآوری و ابداع فرآورده‌های آرایشی گیسو به عمل آورده بود که تا حال حاضر ادامه دارد.

اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE حجم 200 میل

اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE را میتوانید از فروشگاه  هکس لند خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن500 گرم
جزییات نام

اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE حجم 200 میل

کیفیت محصول

_______________90% عالی

ارزش خرید نسبت به قیمت

_______________90% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اسپری دو فاز گلیس مدل BIO-TECH RESTORE حجم 200 میل
اسپری دو فاز گلیس سبز تقویت کننده 200 میلی

موجود در انبار

۲۰۸,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید