شناسه محصول: dta_150

اسپری مردانه AXE آکس مدل DARK TEMPTATTON حجم 150 میلی لیتر

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۲۱,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

اسپری مردانه AXE آکس مدل DARK TEMPTATTON در یک نگاه:

با رایحه 48 ساعته‌
ماندگاری بالا
خوشبو کننده
رایحه شکلات تلخ
فاقد آلومینیوم و پودر

توضیحات

اسپری بدن مردانه اکس مدل Dark Temptation یک اسپری ضدتعریق بوده که به مدت 48 ساعت از بدن در برابر بوی تعریق محافظت می‌کند. با استفاده از این اسپری بدن که محافظ بو بوده و دارای رایحه‌ای غنی، صاف و با وضوح بالا بوده می‌توان به مدت 48 ساعت اعتماد به نفس خود را حفظ کرد و در تمام طول روز احساس خنکی کرد. اسپری دارک تمپتیشن به مدت 48 ساعت از شما در برابر بو محافظت می‌کند و دارای رایحه ملایم و با کیفیت شکلات تیره است. زمانی که این اسپری بر روی سینه اسپری شود به خوبی به مدت 2 روز پس از استفاده نیز می‌توان روایح جذاب آن را بر روی بدن استشمام کرد.
زمانی که روزی سخت دارید و یا علاقه‌مند به ورزش هستید اما اطمینان انجام کار به دلیل بوی نامطبوع تعریق را ندارید استفاده از این اسپری به شما توصیه می‌شود زیرا در هنگام استفاده در طلوع خورشید می‌توانید از آن استفاده کرده و یک روز سخت را شروع کنید و تا انتهای روز از روایح آن بر روی بدن خود لذت ببرید.
اسپری بدن دئودورانت مردانه اکس 150 میلی لیتر Axe Dark Temptation
این اسپری در تمام طول روز روایحی تازه و مقاومت ناپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌توانید با خیالی آسوده روز کاری خود را آغاز کنید و از بوی خوش بدن خود تا انتهای روز مطمئن باشید. این اسپری دئودورانت بدون هیچگونه دردسری بدن شما را به سرعت شاداب می‌کند و روزی خوش را برای شما فراهم می‌آورد.

ویژگی های اسپري مردانه اکس AXE:

اسپری خوشبو کننده بدن
رایحه شکلات تلخ
دارای  هیدروفلوئوروکربن 152A
مناسب برای استفاده روزانه
حس طراوت و تازگی
مناسب برای آقایان

طریقه استفاده از اسپري مردانه اکس AXE:

پیش از استفاده محصول را به خوبی تکان دهید و سپس درب آن را بچرخانید. قوطی اسپری را باید در فاصله 15 سانتی متری خود قرار داده و سپس آن را بر روی سینه و گردن خود اسپری کنید. این اسپری دارای بویی 100 درصد وسوسه انگیز بوده و پس از استفاده می‌توانید رایحه شکلات تلخ را بر روی بدن خود احساس کنید.

درباره برند اکس AXE:

برند AXE اولین بار در سال 1983 در فرانسه راه‌اندازی شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اسپری‌های بدن مردانه شروع کرد. این برند به‌مرورزمان دامنه فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کرد و امروزه محصولات مختلفی همچون دئودورانت و شامپو بدن نیز تولید می‌کند. این برند در حال حاضر تحت مالکیت شرکت بزرگ یونیلیور است. برند اکس در تعدادی از کشورهای جهان مانند آفریقای جنوبی با نام EGO معرفی شده‌اند. به‌صورت کلی این برند یک برند مخصوص آقایان است و محصولات بسیار باکیفیتی تولید و عرضه می‌کند که توسط تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند.

اسپری مردانه AXE آکس مدل DARK TEMPTATTON حجم 150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اسپری بدن دئودورانت مردانه اکس 150 میلی لیتر Axe Dark Temptation
اسپری مردانه AXE آکس مدل DARK TEMPTATTON حجم 150 میلی لیتر

موجود در انبار

۲۲۱,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید