شناسه محصول: EPB_400

بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی 400 گرمی

Eti petit beurre
ویژگی‌ها
کیفیت محصول: ____________________۹۰% عالی
ارزش غذایی: __________________۸۰% خوب
ارزش خرید نسبت به قیمت: ____________________۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

ناموجود

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۶۸,۰۰۰ تومان

ناموجود

خلاصه

بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی ۴۰۰ گرمی در یک نگاه:

  •  طعمی دلچسب و تازه
  • ترررد و خوشمزه
  • مناسب برای  جشن ها
  • میان وعده عالی

توضیحات

بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی :

بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی ۴۰۰ گرمی Eti petit beurre یسکوییت پتی بور کلاسیک 370 گرمی اتی Eti، بیسکویت کلاسیک بسیار خوشمزه و عالی همراه با کیفیتی فوق العاده می باشد که دارای طعمی بی نظیر می باشند و نظر همگان را به راحتی به خود جلب می نمایند. این بیسکویت خوش طعم و لذیذ از مواد اولیه درجه یک و بسیار با کیفیتی ساخته شده اند که شما تنها با یک بار استفاده از آن ها متوجه کیفیت فوق العاده ی آن خواهید شد.
بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی ۴۰۰ گرمی Eti petit beurre76
بیسکوییت پتی بور کلاسیک 370 گرمی اتی Eti تشکیل شده از آرد گندم، شکر، روغن جامد، شیر خشک، شربت اینورت، عصاره مالت بی کربنات آمونیوم، سدیم اسید پیروفسفات، نمک، نشاسته، بی کربنات سدیم لسیتین سویا، پودر کاکائو، اسانس مجاز خوراکی می باشد و اگر به اندازه ی استانداری در میان وعده های شما استفاده گردد، می تواند به راحتی انرژی مورد نیاز روزانه شما را تأمین نماید و همچنین قند خون شما را تنظیم سازد.

معرفی برند اتی Eti:

برند اتی Eti یک کمپانی بزرگ و معتبر ترکیه ای می باشد که برای اولین بار در سال 1961 توسط فیروز کاناتلی در کشور ترکیه تاسیس شد و سپس فعالیت خود را در سال 1962 با 20 نفر نیروی کار شروع کرد. این برند قدیمی توانست ظرف مدت کوتاهی با تولید محصولات بسیار با کیفیت و همین طور بالا بردن تنوع محصولات خود تبدیل به برندی بزرگ و شناخته شده در سطح جهان گردد که محصولات خود را به اکثر کشور های دنیا صادر می نماید و طرف داران بسیاری را از سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است. شما می توانید انواع محصولات پر تنوع برند اتی Eti از جمله بیسکوییت پتی بور شکلاتی 370 گرمی اتی Eti را از فروشگاه بزرگ اینترنتی و حضوری بسیط کالا تهیه فرمایید و از آن نهایت لذت را ببرید.
بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی ۴۰۰ گرمی را از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن700 گرم
کیفیت محصول

____________________۹۰% عالی

ارزش غذایی

__________________۸۰% خوب

ارزش خرید نسبت به قیمت

____________________۹۰% عالی

بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی ۴۰۰ گرمی Eti petit beurre76
بیسکوییت پتی پور کلاسیک اتی 400 گرمی

ناموجود

۶۸,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید