شناسه محصول: SAS_400

شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد وز 400 میلی

head & shoulders SMOOTH & SILKY
ویژگی‌ها
ویژگی ها: مناسب برای موهای معمولی مناسب برای موهای آسیب دیده قابل استفاده برای آقایان و خانم ها
درجای خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۰۰,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد وز در یک نگاه:
  • مناسب برای موهای معمولی
  • مناسب برای موهای آسیب دیده
  • قابل استفاده برای آقایان و خانم ها
  • با رایحه گل

توضیحات

شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد وز 400 میلی head & shoulders SMOOTH & SILKY:

شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد وز 400 میلی head & shoulders SMOOTH & SILKY ، ضمن رفع شوره دارای فرمول آبرسان مو بوده و نرم کننده و صاف کننده موهای خشک و وزدار می باشد. شامپو ضدشوره هد اند شولدرز دارای 3 عملکرد پاک کنندگی، محافظت کنندگی و رطوبت رسانی می باشد.شامپو موی هد اند شولدرز مدل Smooth & Silky به طور موثری شوره سر را از بین می برد و از بازگشت آن جلوگیری می کند. این شامپو دارای فرمولاسیون حالت دهنده است که موهای  را نرم و صاف می کند. حجم 400 میلی لیتر این شامپو مناسب برای مسافرت است.از مهمترین ویژگی‌های این شامپو ضد شوره میتوان به ایجاد حالت‌پذیری بیشتر برای موها ، ترکیبات بر پایه فرمول هیدرازنیک ، pH متعادل و خاصیت ضد وز آن اشاره کرد . همچین شامپو هد اند شولدرز مدل Smooth and Silky به دلیل فرمولاسیون بسیار ملایمی که دارد ، تبدیل به محصولی مناسب برای استفاده روزانه شده است.

 

شامپو ضد شوره مو هد اند شولدرز head & shoulders مدل Smooth And Silky آبرسان قوی مو است که این ویژگی باعث افزایش سلامت مو و حالت پذیری تارهای مو می شود. این محصول برای انواع مو به ویژه موهای خشک و آسیب دیده مناسب است و با رطوبت رسانی به آن شادابی به به ارمغان می آورد. شامپو ضد شوره مو هد اند شولدرز مدل Smooth And Silky در از بین بردن شوره سر بسیار قوی عمل می کند. شوره سر مشکلی رایج بین اکثر افراد علل الخصوص افرادی با پوست سر خشک می باشد. عوامل متعددی در ایجاد شوره سر موثر است که می توان گفت یکی از مهم ترین عوامل استرس است که امری جدایی ناپذیر از زندگی مردم است. شامپو هد اند شولدرز head & shoulders مدل Smooth And Silky نقش بسزایی در بهبود و درمان التهاب و شوره پوست سر دارد. بعد از مصرف این محصول شاهد تاثیر گذاری شگفت انگیز آن خواهید بود.

طریقه استفاده:

برای استفاده از این شامپو منحصر بفرد کافیست در داخل حمام مقداری از شامپو را بر روی موهای خیس به مدت چند دقیقه به خوبی و به آرامی ماساژ دهید. حرکت ماساژ گونه انگشتان دست شما بر روی پوست سرتان باعث میشود که جریان خون در قسمت پوست سر افزایش یابد و همچنین کف حاصل از شامپو به همه قسمت های موی سر برسد و این کار تاثیر گذاری شامپو بر روی موها را افزایش داده و باعث تقویت خونرسانی و استحکام بیشتر موهای سر نیز میشود.

شامپو ضد شوره و ضد وز هد اند شولدرز را می توانید از فروشگاه  هگز لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن1000 گرم
ویژگی ها

مناسب برای موهای معمولی

مناسب برای موهای آسیب دیده

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد وز 400 میلی
شامپو هد اند شولدرز ضد شوره و ضد وز 400 میلی

موجود در انبار

۲۰۰,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید