شناسه محصول: SUL_500

شامپو گلیس صورتی موهای بلند آسیب دیده 500 میلی

GLISS SUPREME LENGTH
ویژگی‌ها
جزییات نام: شامپو گلیس صورتی موهای بلند آسیب دیده GLISS SUPREME LENGTH
کیفیت محصول: ________________۸۰% خوب
ارزش خرید نسبت به قیمت: ________________۸۰% خوب
درجای خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۱۹۵,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

شامپو گلیس برای موهای بلند آسیب دیده حجم 550 میلی لیتر در یک نگاه:
  • آبرسان ورطوبت بخش
  • ضد موخوره، رفع شکنندگی مو
  • نرم کننده و درخشان کننده
  • ترمیم کننده و احیا کننده مو

توضیحات

شامپو گلیس صورتی موهای بلند آسیب دیده GLISS SUPREME LENGTH :

شامپو گلیس برای موهای بلند آسیب دیده مدل Superme Lenght حجم 550 میلی لیتر با فرمولاسیون غنی شده با سرم کراتین، میکرو روغن های ترمیم کننده و گل صد تومانی ( پائونیا )، موها را از ریشه تا نوک به طور عمیق تغذیه می کند و موهای بلند و قوی با ظاهر صاف برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

شامپو گلیس صورتی مدل SUPREME LENGTH

 همچنین به راحتی موهای بلند را حالت داده و آنها را سالم ، ابریشمی و براق می گرداند. وجود لیپیدهای ریز ترمیم کننده باعث شده است این شامپو موهارا از ریشه تا نوک ترمیم و تقویت کرده و آنهارا از حالت شکننده قبلی خود خارج کند. از دیگر ویژگی‌های بارز شامپو گلیس مدل Supreme Length میتوان به ترکیبات حاوی اسانس پونه اشاره کرد

درباره برند گلیس:

برای بیش از 60 سال ، محصولات Gliss یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو بوده است. Gliss Kur که با نام Gliss Kur نیز شناخته می شود ، همیشه محصولات گلیس مو نوآورانه ، مقرون به صرفه و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که نیازهای مراقبت از مو در افراد را برآورده می کند. در فرمولاسیون محصولات Gliss ، ترکیبی از کراتین و موادی که برای موهای سالم ضروری است استفاده می شود. این محصولات به روشی ساخته می شوند که به ترمیم موهای خشک کمک می کند ، مواد لازم را به اندازه کافی در سطح سلولی بر روی مو توزیع می کند و همچنین کراتین لازم را در حد لازم به مو می رساند. محصولات Gliss برای نفوذ در بیش از 10 لایه محصولات گلیس مو فیبرهای مو و بازیابی کراتین موهای از دست رفته طراحی شده اند. همه از موهای آسیب دیده رنج می برند و اجتناب از آنها آسان نیست. طبق گفته سازندگان Gliss ، مراقبت از مو مخفی نیست ، بلکه علمی است که باید آموخته شود. محصولات مراقبت از مو Gliss به شما کمک می کند موهایی سالم و زیبا داشته باشید. محصولات Gliss اکنون در بیش از 50 کشور موجود است.
شامپو گلیس برای موهای بلند آسیب دیده  حجم 550 میلی لیتررا می توانید از فروشگاه  هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن500 گرم
جزییات نام

شامپو گلیس صورتی موهای بلند آسیب دیده GLISS SUPREME LENGTH

کیفیت محصول

________________۸۰% خوب

ارزش خرید نسبت به قیمت

________________۸۰% خوب

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

شامپو گلیس صورتی مدل SUPREME LENGTH
شامپو گلیس صورتی موهای بلند آسیب دیده 500 میلی

موجود در انبار

۱۹۵,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید