شناسه محصول: ULK_36

شکلات البنی اولکر 36 گرم Ulker

ویژگی‌ها
کیفیت محصول: ____________________۹۰% عالی
ارزش غذایی: __________________۸۰% خوب
ارزش خرید نسبت به قیمت: ____________________۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۴,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

شکلات البنی اولکر ۳۶ گرمی در یک نگاه:

  • طعم دلنشین و عالی
  • حس شادی و تازگی
  •  میان وعده  دلچسب
  • محصول کشور ترکیه

توضیحات

شکلات البنی اولکر :

شکلات البنی اولکر ۳۶ گرم Ulker ویفر کاراملی با روکش شکلات سفید یک میان وعده محبوب ترکیه است که در سراسر جهان دوست داران زیادی دارد.این بیسکوییت کاراملی گزینه ای خوشمزه برای عصرانه های شما در کنار خانواده تان می باشد. طعم بی نظیر آن باعث می شود تا دوستانتان از دیدن شما در حال خوردن آن بسیار حسادت کنند. بنابراین این شکلات نه تنها یک شکلات خارق العاده بلکه نمادی از جذابیتت یک شکلات است. همچنین این شکلات با توجه به ظاهرشیک و منحصر بفردی که دارد، قابل استفاده در مهمانی ها و دورهمی ها نیز می باشد.

شکلات البنی اولکر ۳۶ گرم Ulk8

 طعم بی نظیر آن باعث می شود تا دوستانتان از دیدن شما در حال خوردن آن بسیار حسادت کنند. بنابراین این شکلات نه تنها یک شکلات خارق العاده بلکه نمادی از جذابیتت یک شکلات است. همچنین این شکلات با توجه به ظاهرشیک و منحصر بفردی که دارد، قابل استفاده در مهمانی ها و دورهمی ها نیز می باشد.

درباره برند اولکر:

شرکت اولکر یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان مواد خوراکی در ترکیه است. هسته مرکزی کارخانه و رشته اصلی آن تولید بیسکوئیت، کوکی، کراکر و شکلات است؛ گرچه اولکر در زمینه های بسیار دیگری نیز فعالیت میکند. شرکت اولکر ULKER در سال 1948 توسط دو برادر در شهر استانبول پایه ریزی شد و سالهاست در سطح جهانی با شرکت های اصلی تولید شکلات و بیسکوئیت در دنیا رقابت میکند. محصولات این شرکت به بیش از 110 کشور جهان صادر میگردد.
شکلات البنی اولکر ۳۶ گرمی را از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

توضیحات تکمیلی

کیفیت محصول

____________________۹۰% عالی

ارزش غذایی

__________________۸۰% خوب

ارزش خرید نسبت به قیمت

____________________۹۰% عالی

شکلات البنی اولکر ۳۶ گرم Ulk8
شکلات البنی اولکر 36 گرم Ulker

موجود در انبار

۲۴,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید