فروش ویژه
شناسه محصول: fg250-300

مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی فینیش رایحه کلاسیک

finish
ویژگی‌ها
میزان پاک کنندگی: ________________۷۰% معمولی
عملکرد و کارایی: ________________۷۰% معمولی
ارزش خرید نسبت به قیمت: __________________۸۰% معمولی
برای اینکه ویژگی ها و تاثیر این محصولات برای مدت طولانی حفظ شوند، به دور از گرما و رطوبت و در جای خشک نگهداری کنید و هرگز آن ها را کنار سبد قاشق و چنگال نگذارید.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
25% ۱۳۵,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی فینیش در یک نگاه:

  • از بین برنده 99% باکتری ها
  • از بین برنده بوی نامطبوع داخل دستگاه
  • تمیز کننده و باز کننده لوله های داخلی دستگاه
  • چربی زدایی دستگاه
  • طولانی‌تر شدن عمر دستگاه
  • محافظت در برابر رسوب دستگاه

توضیحات

مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی فینیش با رایحه کلاسیک 250 میلی:

با گذشت زمان  و استفاده از دستگاه بعضی بخش های مهم در ماشین ظرفشویی، مثل فیلترها بازو ها، لوله ها، پمپ آب و تخلیه، جرم و رسوب جرم و رسوب می گیرند که به مرور زمان علاوه بر آسیب رساندن به ماشین ظرفشویی، باعث کاهش کارایی و کاهش کیفیت شستشوی ظروف میشود.بنابراین جهت جلوگیری از این موارد و تضمین کیفیت و سلامت دستگاه، می بایست پس از هر 60 بار استفاده از ماشین ظرفشویی، یک بار در ماه آن را جرمگیری نمود.
ZYBENC315333 scaled
مایع جرم گیر ماشین ظرفشویی فینیش finish با قدرت بالا جهت جرمگیری آهک و رسوبات در دستگاه بسیار مناسب و کاربردی است. این مایع جرمگیر دو فاز جرمگیری دارد که شامل فاز رنگی برای نابود سازی چربی ها و فاز بی رنگ جهت از بین بردن آهک می باشد. که فاز رنگی به علت چگالی کمتر بالای فاز بی رنگ قرار گرفته است.

نحوه مصرف:

برای جرمگیری، ماهی یک بار، زمانی که ماشین ظرفشویی خالی است، برچسب روی درب مایع جرمگیر فینیش را باز کرده و آن را به صورت وارونه در طبقه بالای ماشین ظرفشویی قرار دهید و طولانی ترین برنامه یا برنامه ای با دمای بالا را انتخاب کنید، حداقل دما باید 65 درجه باشد. سپس دستگاه را روشن کنید.
پس از شروع به کار ماشین ظرفشویی ، مایع جرمگیر به اظراف پخش شده و همه قسمت ها رسوب زدایی میشوند. استفاده از مایع جرمگیر فینیش علاوه بر تمیز و رسوب زدایی ماشین ظرفشویی، باعث می شود ظروف براق تر شده و بوی نامطبوع ماشین از بین برود. همچنین 99% باکتری ها از ماشین ظرفشویی از بین میرود، کاری که هرگز آب داغ یا سایر شوینده ها قادر به انجام آن نیستند.

توضیحات تکمیلی

وزن500 گرم
میزان پاک کنندگی

________________۷۰% معمولی

عملکرد و کارایی

________________۷۰% معمولی

ارزش خرید نسبت به قیمت

__________________۸۰% معمولی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

فروش ویژه
مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی فینیش کلاسیک
مایع جرمگیر ماشین ظرفشویی فینیش رایحه کلاسیک

موجود در انبار

25% ۱۳۵,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید