شناسه محصول: H&Sh_275

نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز حاوی روغن نارگیل حجم 275 میل

Head & Shoulders
ویژگی‌ها
جزییات نام: نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز حاوی روغن نارگیل حجم 275 میل
کیفیت محصول: _______________90% عالی
ارزش خرید نسبت به قیمت: _______________80% خوب
دور از دسترس اطفال و نور نگهداری شود

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۵۸,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز در یک نگاه:

نرم کننده مو
آبرسان بسیار قوی
حاوی روغن نارگیل
مناسب برای موهای خشک

توضیحات

نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز حاوی روغن نارگیل حجم 275 میل:

نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز حاوی روغن نارگیل  به دلیل داشتن روغن نارگیل با خاصیت مرطوب کنندگی عمیق برای استفاده موهای خشک و آسیب دیدهِ بهترین انتخاب میباشد. و به شاداب تر و براق تر شدن این نوع موها کمک زیادی می کند. همچنین برای استفاده موهای رنگ شدهِ نیز ایده آل است و آسیبی به رنگ موها نمی رساند و موجب کدری رنگ مو نمیشود. بهره گیری از تکنولوژی Derma & Pure و محتویات حاوی مواد تغذیه کننده، آنتی اکسیدان و لیپیدها در نرم کننده مو هد اند شولدرز از ایجاد الکتریسیته در موها جلوگیری می کند. در صورت استفاده از شامپو ضد شوره هد اند شولدرز به همراه این نرم کننده مو آبرسان شوره موها را تا صد در صد از بین می برد و به رهایی از شوره موها کمک می کند. نرم کننده مو هد اند شولدرز  از PH سازگار با پوست سر برخوردار است و حاوی آنتی اکسیدان میباشد که این نقطه قوت به تایید متخصصان رسیدهِ است. این نرم کننده به گونه ای تولید شدهِ است که ساقه و نوک موها را به خوبی آبرسانی و ترمیم میکند. و تامین کننده مواد مغذی مورد نیاز تارهای مو می باشد.

Head & Shoulders Deeply Moisturizing Conditioner 275ml

نرم کننده مو مو هد اند شولدرز غنی شده با روغن نارگیل قابلیت مرطوب کنندگی عمیق پوست سر و تارهای مو را دارد و رایحه دلنشین نارگیل را بر روی موها باقی می گذارد. این محصول با خاصیت مرطوب کنندگی عمیق برای استفاده موهای خشک و آسیب دیده بهترین گزینه است و به شاداب تر و درخشان تر شدن این نوع موها کمک شایانی می کند. همچنین برای استفاده موهای رنگ شده نیز ایده آل است و آسیبی به رنگ موها نمی رساند. بهره گیری از فرمول Derma&Pure و محتویات حاوی مواد تغذیه کننده، آنتی اکسیدان و لیپیدها در این محصول از پف و ایجاد الکتریسیته ساکن در موها جلوگیری می کند. این کرم به گونه ای طراحی شده است که بر روی پوست سر نیز قابل استفاده است و تامین کننده مواد مغذی مورد نیاز پوست سر می باشد. این محصول با تمامی موها سازگاری دارد و در محفظه نگهدارنده تیوپی با حجم 275 میل عرضه بازار شده است.

نرم کننده مو مخصوص موهای رنگ شده هد اند شولدرز حجم 275 میلی لیتر

نحوه مصرف استفاده از نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز:

مقداری از محصول را به پوست سر و تارهای مو بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بعد از گذشت چند دقیقه موهایتان را به خوبی آبکشی کنید.

درباره برند هد اند شولدرز:

برند Head and shoulders از سال ۲۰۰۷ با قرار دادن ترکیبات خاصی شامل پریتینیون زینک درون شامپوها، عمده دلیل شوره سر رو در خانم ها و آقایون مورد بررسی قرار داده و تونسته با عملکرد مناسب موهایی سالم و شاداب رو به مصرف کننده هدیه بده. پوسته پوسته شدن پوست سر، شوره زدن و… از جمله عواملیه که به شدت میزان اعتماد به نفس افراد رو هدف قرار می ده از این رو برند Head and shoulders تمامی محصولات شامل شامپو ها و نرم کننده ها برای خانم ها و آقایون در بازار قرار داده تا این اعتماد به نفس از دست رفته به فرد برگرده.

Head & Shoulders

نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز را میتوانید از فروشگاه هکس لند خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز حاوی روغن نارگیل حجم 275 میل

کیفیت محصول

_______________90% عالی

ارزش خرید نسبت به قیمت

_______________80% خوب

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Head & Shoulders Saç Kremi Hindistan Cevizi Yağı 275 ml
نرم کننده مو آبرسان هد اند شولدرز حاوی روغن نارگیل حجم 275 میل

موجود در انبار

۲۵۸,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید