شناسه محصول: bbth80

پاستیل ببتو مدل هندوانه 80 گرمی

BEBETO
ویژگی‌ها
کیفیت محصول: ____________________۹۰% عالی
ارزش غذایی: __________________۸۰% خوب
ارزش خرید نسبت به قیمت: ____________________۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۷۱,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

پاستیل ببتو مدل هندوانه در یک نگاه:

  • طعم لذیذ
  • کالری مناسب
  • افزایش دهنده انرژی بدن
  • مدل هندوانه با طعم و شکل هندوانه‌ای

توضیحات

پاستیل ببتو مدل هندوانه:

پاستیل ببتو مدل هندوانه ۸۰ گرمی BEBETO 80gr با دارا بودن کیفیت بسیار بالا و فوق العاده و طعم بی نظیری هم که دارد با قیمت بسیار مناسب هم به فروش می رسد که همین امر محبوبیت پاستیل ببتو را دوچندان کرده است و روز به روز تقاضا برای خرید این محصول بالا می رود و اینکه بازار خرید این محصول همیشه رونق دارد.پاستیل دارای خواص زیادی است مواد مغذی به کار رفته شده در پاستیل ببتو برای مغز استخوان بسیار مفید است. هر تکه از پاستیل ببتو شامل میزان کالری مناسبی برای انرژی روزانه شما می باشد. برخی از افراد به جای استفاده از شیرینی جات از پاستیل برای رساندن میزان انرژی قندی در روز استفاده می کنند.

پاستیل ببتو مدل هندوانه ۸۰ گرمی

 پاستیل ببتو مدل هندوانه نه تنها طعم و ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد، بلکه آسیب به دندان ها را هم به حداقل می‌رساند. رنگ‌های خوراکی، آب سیب، آب میوه و سبزیجات (سیب، تربچه و کشمش سیاه) و نشاسته ذرت از مواد تشکیل دهنده‌ی این محصول هستند که طعمی لذیذ و به یاد ماندنی برایتان به وجود میاورند.  این محصول به دلیل ظاهر و بسته بندی زیبا و جذاب خود می‌تواند بهترین هدیه برای نزدیکانتان باشد. همچنین می‌توانید از این پاستیل‌ها در تزئین کیک و دسرهای خود استفاده کرده و همراه خانواده‌تان تجربه‌ای رنگارنگ با این خوراکی‌ها داشته باشید.

درباره برند ببتو:

کمپانی ببتو بزرگترین تولید کننده قند و صادر کننده کاروان غذای نرم در ترکیه فرمولی پیدا کرد که کودکان و بزرگسالان در سراسر جهان لذت ببرند. این شرکت از سال 1995 شروع به تولید خوشمزه ترین آب نبات جهان با مارک نرم BEBETO کرد.  همچنان با طعم های کاملاً جدید امروز کودکان ، جوانان و خانواده های 95 کشور را خوشحال می کند.

 

پاستیل ببتو مدل هندوانه ۸۰ گرمی را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

وزن200 گرم
کیفیت محصول

____________________۹۰% عالی

ارزش غذایی

__________________۸۰% خوب

ارزش خرید نسبت به قیمت

____________________۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پاستیل ببتو مدل هندوانه
پاستیل ببتو مدل هندوانه 80 گرمی

موجود در انبار

۷۱,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید