ژل کرم آبرسان بدن نیتروژنا Hydro boost

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۵۱۸,۰۰۰ تومان
- +

توضیحات

ژل کرم آبرسان بدن نیتروژنا Hydro boost:

فرمولاسیون این ژل کرم بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد که ماده آبرسان بسیار قدرتمند است. بافت این محصول ژل کرمی است و پس از استفاده به سرعت جذب پوست می‌شود. این محصول با حفظ رطوبت در لایه‌های زیرین پوست از ایجاد احساس خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می‌کند

 

لیسیرین موجود در کرم دست نوتروژینا باعث مرطوب کردن دست میشود و از ترکهای دست جلوگیری میکند .هیالورونیک اسید موجود در کرم دست نوتروژینا، آب موجود در بافت هارا تا مدت ها در پوست ذخیره میکند کرم دست نوتروژینا مناسب تمامی فصول و شرایط جوی میباشد این محصول با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست، دستان شما را در تمام طول روز هیدراته نگه داشته و آن ها را به میزان قابل توجهی نرم تر و صاف تر می کند. ژل کرم مرطوب کننده دست هیدرابوست Neutrogena بافت ژل کرم و بسیار سبکی دارد. این کرم دست فورا و بدون ایجاد احساس چربی و چسبناکی جذب پوست می شود.

طریقه استفاده از ژل کرم آبرسان بدن نیتروژنا Hydro boost:

هر زمانی که احساس کردید خشکی پوست بدن شما را آزار می دهد، مقداری از آن را به روی دست خود پمپ کرده و به آرامی به روی بدن خود مالیده و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

 

درباره برند نوتروژینا Neutrogena:

برند نوتروژینا برند پوستی شماره یک توصیه شده توسط متخصصان پوست است که محصولات متنوعی از جمله محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو و لوازم آرایشی با مبدا برند کشور آمریکا ارائه می دهد. محصولات نیتروژنا شامل انواع ماسک‌ و اسکراب‌ پوست صورت و همچنین پاک‌کننده‌ آرایش و سایر محصولات مراقبتی و تمیزکننده‌ی پوست صورت میباشد. در تمامی مراحل طراحی و تولید محصولات این کمپانی همواره به این مهم توجه شده که محصولات تولیدی مطمئن، گیاهی و یا در صورت استفاده از مواد شیمیایی، غیر مضر و بدون کوچیکترین آسیبی به پوست و مو باشند. با استفاده از محصولات این برند معنای واقعی کیفیت، اثر گذاری و سلامت پوست را لمس خواهید کرد.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

no-image
ژل کرم آبرسان بدن نیتروژنا Hydro boost

موجود در انبار

۵۱۸,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید