شناسه محصول: fj115-1520

قرص ماشین ظرفشویی فیری جار 115 عددی

FAIRY JAR
ویژگی‌ها
میزان پاک کنندگی: ___________55% معمولی
عملکرد و کارایی: ___________55% معمولی
ارزش خرید نسبت به قیمت: ________________70% معمولی
برای اینکه ویژگی ها و تاثیر این محصولات برای مدت طولانی حفظ شوند، باید بعد از هر بار استفاده، پاکت بسته بندی محصول را کاملا بسته و سفت کنید. همچنین به دور از گرما و رطوبت و در جای خشک نگهداری کنید و هرگز آن ها را کنار سبد قاشق و چنگال نگذارید.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۹۴۹,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

قرص ماشین ظرفشویی فیری جار در یک نگاه:

  • محافظت از ماشین ظرفشویی در برابر آهک
  • بهترین عملکرد فقط با یکبار شستشو
  • درخشان کننده ظروف،  ظروف بلور و شیشه ای
  • مناسب شستشو حتی در دمای پایین آب
  • محافظت از فیلتر ماشین ظرفشویی

توضیحات

قرص ماشین ظرفشویی فیری جار 115 عددی:

قرص چند کاره ظرفشویی فیری FAIRY JAR حاوی ماده شوینده و آنزیم های نمک ظرفشویی و مایع جلادهنده بوده و با قابلیت حل شدن در آب با دمای پائین مناسب برای برنامه های شستشوی کوتاه مدت بوده و با قدرت شویندگی بالا، تمیزی و درخشندگی ظروف را به ارمغان می‌آورد.روکش این قرص قابلیت حل شدن در آب داشته و نیازی نیست تا روکش باز گردد.

 

سه بخش اصلی قرص ماشین ظرفشویی فیری جار :

پودر: حاوی مواد شوینده اصلی بوده که با قدرت خارق العاده پاک کنندگی انواع چربی و روغن و سس کچاپ که از سخت ترین مواد غذایی بر روی ظروف میباشند به راحتی توسط این شوینده از روی ظروف پاک میگردند.
مایع جلادهنده: قرص چند کاره فیری حاوی مقداری مایع جلادهنده میباشد که موجب درخشندگی بیشتر ظروف و کمک به خشک شدن ظروف خواهد نمود. لازم به ذکر است با توجه به تنظیمات انجام شده در صورتی که ظروف به خوبی خشک نمیگردند استفاده از روغن جلا ظرفشویی نیز اجباری بوده و کمک شایانی به تمیزی ظروف خواهد نمود.
نمک ظرفشویی:قرص فیری جار حاوی مقداری نمک ماشین ظرفشویی میباشد که این مقدار نمک برای نرم کردن آب در حین شستشو به کار میرود در صورتی که سختی آب منطقه زیاد است استفاده از نمک ظرفشویی نیز به همراه قرص به جد توصیه میگردد.
این قرص ظرفشویی خاصیت آنتی باکتریال دارد و می‌تواند براقی و شفافیت را برای ظرف‌های شیشه‌ای و فلزی شما به ارمغان آورد. همچنین با استفاده از این ماده شوینده دیگر نگرانی از بابت خط و خش افتادن بر روی ظرف‌های خود نداشه باشید زیرا قرص ظرفشویی فیری جار می‌تواند به خوبی از آن‌ها محافظت کند و در کنار آن چربی‌ها و لکه‌ها را هم از بین ببرد. قرص‌های تولید شده توسط این برند می‌توانند به خوبی با ماشین ظرفشویی شما سازگار شوند و از ایجاد مشکل بعد از شستشوی ظرف‌ها جلوگیری کنند.
اگر به دنبال یک بسته اقتصادی و مقرون به صرفه هستید بهتر است که از این بسته بندی‌های ۱۱۵ عددی استفاده کنید. البته این نوع از قرص‌های ظرفشویی با مدل پلاتینیوم متفاوت است و برای شستشوی بهتر نیاز به نمک ظرفشویی و جلا دهنده دارد. اما با این وجود کیفیت بالای قرص ظرفشویی فیری جار 115 عددی باعث شده تا طرفداران آن زیاد باشد.

 

این قرص ماشین ظرفشویی فیری جار 115 عددی را میتوانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن2200 گرم
میزان پاک کنندگی

___________55% معمولی

عملکرد و کارایی

___________55% معمولی

ارزش خرید نسبت به قیمت

________________70% معمولی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

قرص ماشین ظرفشویی فیری جار 115 عددی
قرص ماشین ظرفشویی فیری جار 115 عددی

موجود در انبار

۹۴۹,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید