شناسه محصول: sik_50

کرم مرطوب کننده ضدجوش sivilce karsiti نوتروژینا 50 میلی

Neutrogena sivilce karsiti
ویژگی‌ها
جزییات نام: کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا sivilce karsiti
کیفیت محصول: ____________________90% عالی
ارزش غذایی: ____________________90% عالی
دور از دسترس اطفال و نور نگهداری شود

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۳۸۸,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا sivilce karsiti در یک نگاه:

مرطوب کننده فاقد چربی
مناسب بانوان و آقایان
ضدالتهاب و آنتی باکتریال
درمان جوش و آکنه

توضیحات

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا sivilce karsiti:

یک محصول چند منظوره و بسیار کاربردی است که می تواند در درمان جوش های شما بسیار موثر باشد. کرم مرطوب کننده ضد جوش نوتروژینا  یک مرطوب کننده فوق العاده برای پوستهای جوشدار و چرب می باشد. این خاصیت رطوبت رسانی آن با ترکیب خاصیت ضد جوش موجب شده است که طرفداران زیادی را داشته باشد. در ترکیبات این کرم فاقد چربی از  ترکیباتی نظیر آلوئه ورا، بابونه و سالیسیک اسید استفاده شده. کرم مرطوب کننده ضد چوش و آکنه فاقد چربی مناسب پوست های مستعد جوش نوتروژینا از اولین استفاده به از بین بردن جوش های صورت کمک می کند و هچنین با افزایش مقاومت لایه دفاعی پوست از ایجاد آن در آینده نیز جلوگیری می کند. فرمولاسیون فاقد چربی آن سبب مسدود شدن منافذ صورت نمی گردد و با قابلیت جذب فوق العاده بالا پوست را به طور عمیق مرطوب می کند. عصاره بابونه و آلوئه ورا که هر کدام خواص فوق العاده ای برای زیبایی پوست دارند؛ در محتویات این محصول به میزان قابل توجهی بکار رفته است. استفاده از مرطوب کننده ها یکی از اصلی ترین نیازهای مراقبتی برای داشتن پوستی سالم و زیبا می باشد.

کرم مرطوب کننده ضد جوش نوتروژینا

سالیسیک اسیدبرای  کاهش آکنه و پاک کردن منافذ پوست عالی است. اسید سالیسیلیک می تواند به درمان جوش های ملتهب، قرمز و دردناک کمک کند کرم مرطوب کننده ضد جوش نوتروژینا همچنین دارای عصاره بابونه در خود بوده که این محصول را به یک محصول ضد حساسیت، ضد التهاب و آنتی باکتریال تبدیل کرده است.

 ویژگی‌های کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا:

 ایجاد ظاهری صاف و شاداب در پوست
مناسب برای پوست های مستعد جوش
حاوی عصاره آلوئه ورا و بابونه
کوچک کردن منافذ باز صورت
جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
مرطوب کننده عمیق پوست
کنترل میزان چربی پوست
ماندگاری 24 ساعته

طریقه استفاده از مرطوب کننده پوست نوتروژینا:

به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از محصولاتی که بر روی پوست صورت قرار می‌گیرند، ابتدا سطح صورت را با پاک کننده‌های سازگار با پوست خود تمیز کنید. جهت استفاده از این محصول آن را در دو نوبت صبح و عصر روی پوست خود بمالید. استفاده از مرطوب کننده پوست چرب و جوش دار نوتروژینا در صبحگاه به نشاط پوست بسیار کمک می‌کند و این طراوت را تا نوبت بعدی تمدید حفظ می‌نماید. به هیچ عنوان این ماده را در تماس با چشم خود قرار ندهید. فقط مقدار یک نخود از مرطوب‌کننده پوست چرب و جوش دار نوتروژینا را روی صورت خود قرار دهید. شکل ظاهری این محصول مابین کرم و ژل است و به هیچ عنوان روی پوست سرازیر نمی‌شود.

درباره برند نوتروژینا 

محبوبیتی که کمپانی نیتروژنا در بین محصولات آرایشی و بهداشتی دارد باعث شده تا از سراسر جهان مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. اما دلیل این محبوبیت چیست؟ کیفیت فوق العاده بالایی که محصولات نیتروژنا دارند غیر قابل توصیف می باشد همچنین این محصولات بدون تست حیوانی بوده و به تایید متخصصان پوست رسیدند. ترکیباتی که در محصولات نیتروژنا استفاده می شود کاملاً گیاهی و طبیعی است و هیچ گونه مواد مضر شیمیایی و حساسیت زا در آن استفاده نشده، بافت این محصولات سبک، زود جذب و موثر است. محصولات نیتروژنا دارای قیمت مناسبی می باشد و هر قشری از افراد جامعه توان خرید آن ها را دارد.

ژل شستشوی ضد جوش نوتروژینا sivilce karsiti

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا sivilce karsiti را میتوانید از فروشگاه هکس لند خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن100 گرم
جزییات نام

کرم مرطوب کننده ضدجوش نوتروژینا sivilce karsiti

کیفیت محصول

____________________90% عالی

ارزش غذایی

____________________90% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم مرطوب کننده ضدجوش sivilce karsiti نوتروژینا 50 میلی

موجود در انبار

۳۸۸,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید