اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست REDIST حجم 400 میلی

REDIST
ویژگی‌ها
جزییات نام: اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست Redist
کیفیت محصول: ۹۰% عالی
ارزش خرید: ۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

ناموجود

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۲۵,۰۰۰ تومان

ناموجود

خلاصه

اسپری نرم کننده دو فاز آرگان ردیست در یک نگاه: 

دارای عصاره ۴۰ گیاه و نرم کننده و تقویت کننده مو
مناسب برای قبل براشینگ و اتوکشی و سشوار کشیدن مو
موها را در برابر حرارت محافظت کرده و بسیار نرم و براق می کند
مناسب برای موهای آسیب دیده و محافظت از آنها

توضیحات

اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست Redist :

مناسب برای ترمیم موهای آسیب دیده با قابلیت تثبت رنگ موهاست. این اسپری با ایجاد حالت لخت بر روی موها، سشوار کشی را نیز تسهیل می کند. نرم کننده مو دوفاز چهل گیاه ردیست شامل مقادیر زیادی پروتئین و مواد مغذی بوده و حاوی روغن ۱۰۰% گیاهی و خالص ۴۰ گیاه مختلف و با ارزش می باشد. اسپری دو فاز نرم کننده مو ۴۰ گیاه ردیست بدون ایجاد چربی و سنگینی روی مو، آنها را بسیار نرم، صاف و درخشان می کند و از گره خوردن مو و وز شدن آن جلوگیری می نماید. این محصول دارای مقادیر زیادی پروتئین و روغن های تقویتی است که باعث بازسازی و ترمیم موهای خشک و آسیب دیده، مخصوصا موهایی که در اثر رنگ و دکلره آسیب دیده اند، می شود.
Redist ARKPLN
سپری دو فاز حاوی روغن چهل گیاه ردیست، یک روش عالی برای نرم شدن و تقویت موها بدون نیاز به آبکشی است. روغن چهل گیاه به کار رفته در ترکیبات اسپری دوفاز ردیست موجب تغذیه ی موها شده و موجب بهبود ریزش مو،موخوره، شوره سر، خارش سر و همچنین کنترل چربی سر می شود.این روغن با تقویت فولیکول های مو درخشندگی را به موهای شما باز می‌گرداند و یک نرم کننده فوق العاده بدون برجای گذاشتن اثر چربی از خود می‌باشد. موهای ما در معرض آلودگی هوا، نور خورشید ، استفاده مداوم از رنگ های شیمیایی و سشوار و اتوی مو رطوبت و درخشندگی، زیبایی ،خوش حالتی و سلامت خودشان را از دست می دهند.پس بهتر است به صورت مداوم از موهای خود مراقبت کنیم.امروزه یکی از پرکاربردترین و راحت ترین محصولی که برای موها تولید شده است اسپری دوفاز می باشد.

 

ویژگی های اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست :

تغذیه کننده عمقی مو
بهبود ریزش مو
بهبود شوره سر، خارش
کنترل چربی مو
محافظ حرارت
ضد وز و گره خوردگی مو
حاوی روغن چهل گیاه
تقویت کننده و ترمیم کننده مو

طریقه استفاده از اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست :

بعد از شستشو خیسی مو را گرفته طوری که مو دارای رطوبت کمی باشد و از فاصله 30 سانتی رو مو اسپری گردد و مو ماساژ داده شود قبل از سشوار و براشینگ به شما این امکان را می دهد که بسیار راحت و بدون آسیب موهای خود حالت بدهید

 

درباره برند ردیست :

REDIST  به تولید محصولات مد و فشن پوست و مو در کشور ترکیه میپردازد و در 90 کشور دنیا عرضه و مصرف می‌شود. مهمترین دلیل استایلیست های پوست و مو برای انتخاب این برند، محصولات فوق حرفه ای آن است. ردیست محصولات خود را با الهام از طبیعت تولید می کند و با فعالیت های فراوان خود هم اکنون یکی از برندهای پیشرو در زمینه مد مو می باشد. امروزه شرکت ردیست همکاری گسترده ای را با کشورهای اروپایی، حوزه خلیج فارس، چین و کشورهای بالکان برقرار کرده است.

اسپری دو فاز روغن آرگان ردیست حجم ۴۰۰ml

اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن500 گرم
جزییات نام

اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست Redist

کیفیت محصول

۹۰% عالی

ارزش خرید

۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اسپری دوفاز ردیست
اسپری دو فاز چهل گیاه ردیست REDIST حجم 400 میلی

ناموجود

۲۲۵,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید