روغن مو آرگان بیوبلاس BIOBLAS

BIOBLAS
ویژگی‌ها
جزییات نام: روغن مو آرگان بیوبلاس BIOBLAS
کیفیت محصول: 85% خوب
ارزش خرید: ۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۱۰,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

روغن مو آرگان بیوبلاس در یک نگاه: 

  • بازسازی و ترمیم مو
  • ضد مو خوره و احیا کننده و حجم دهنده مو
  •  افزایش استحکام ریشه موهای ضعیف
  • ساخت کشور ترکیه

توضیحات

روغن مو آرگان بیوبلاس BIOBLAS:

روغن آرگان بیوبلاس مناسب برای انوع مو به خصوص موهای خشک و آسیب دیده که به سرعت جذب مو میشود و حاوی ترکیبات کاملا گیاهی است که بافتی سبک به آن میدهد. روغن موی هربال Biobalas با داشتن روغن آرگان لطافت و نرمی را به موهای شما هدیه میدهد و باعث رفع زبری و خشکی مو میشود. این روغن مو سرشار از ویتامین E است که از مو در برابر حرارت و عوامل دیگر محافظت میکند و همچنین به افزایش حجم و ترمیم موها کمک بسزایی میکند. به سرعت جذب مو میشود و نیاز به هیچ گونه آبکشی ندارد مناسب برای انواع مو مخصوصا موهای شکننده و آسیب دیده می باشد و هیچ گونه ردی از چربی بر روی مو باقی نمیگذارد.

 

روغن آرگان بیوبلاس دارای ترکیباتی گیاهی است و به تغذیه ریشه موها کمک شایانی می کند و خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارد لذا موهایی که در اثر عوامل مختلف نظیر استفاده بیش از حد از سشوار، رنگ مو و دکلره و… آسیب دیده اند را درمان می کند. مهم ترین ویژگی این محصول ترکیبات طبیعی و گیاهی آن است. آرگان موجود در ترکیبات آن به دلیل خواص بی نظیر و بی شمارش به طلای مایع معروف شده است. این روغن حاوی ویتامین E بوده و یک نرم کننده طبیعی است که با نفوذ به عمق ریشه موها رطوبت مورد نیاز آن را تامین می کند.

 

ویژگی های روغن مو آرگان بیوبلاس:

حاوی عصاره آرگان و هربال
جذب سریع بدون احساس چربی و سنگینی
 سازگار با انواع موها مخصوصا خشک و آسیب دیده
 بدون نیاز به آبکشی

 

طریقه استفاده از روغن مو آرگان بیوبلاس:

با فشار دادن چند قطره در کف دست، روغن ارگانیک آرگان بایوبلاس را به وسط و انتهای موهای خود بمالید. می توانید بعد از هربار شست و شوی مو و یا هر زمان مو نیاز به تغدیه و رطوبت داشت، از آن استفاده کنید. استفاده از سشوار مانعی ندارد.

 

درباره برند بیوبلاس:

برند بیوبلاس BIOBLAS به عنوان یک برند شناخته شده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی در سال 2008 در کشور ترکیه تأسیس شد. این برند از ابتدا با هدف تولید محصولات ضد ریزش راه‌اندازی شده و محصولات طبیعی و ارگانیک مختلفی تولید و عرضه کرد و امروزه در بیشتری از 40 کشور جهان حضور فعالی دارد. برند بیوبلاس با توجه به کیفیت بالای محصولات خود در کمتر از یک دهه به شهرت و اعتبار بسیار بالایی در سطح جهانی رسید و از برندهای معتبر و باسابقه صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی پیشی گرفت.

روغن مو آرگان بیوبلاس BIOBLAS مدل Herbal

روغن مو آرگان بیوبلاس را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

وزن200 گرم
جزییات نام

روغن مو آرگان بیوبلاس BIOBLAS

کیفیت محصول

85% خوب

ارزش خرید

۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

روغن مو آرگان بیوبلاس BIOBLAS مدل Herbal
روغن مو آرگان بیوبلاس BIOBLAS

موجود در انبار

۲۱۰,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید