شناسه محصول: mis

ژل شستشو صورت میسلار سیمپل Micellar Simple

Neutrogena Hydro Boost
ویژگی‌ها
جزییات نام: ژل شستشو صورت میسلار سیمپل Micellar Simple
کیفیت محصول: ۹۰% عالی
ارزش خرید: ۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۲۹۵,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

ژل شستشو صورت میسلار سیمپل در یک نگاه: 

تمیز کننده ملایم صورت
دارای فرمول میسلار
مناسب انواع پوست حتی حساس
فرمولاسیون سبک و آبرسان
دارای تست پزشکی بدون ایجاد حساسیت

توضیحات

ژل شستشو صورت میسلار سیمپل:

ژل شستشوی صورت water boost سیمپل دارای فرمول ژل آب سبک و مرطوب کننده ای است و به ویژه برای پوست های کم آب ، خشک یا حساس طراحی شده است.این ژل شوینده با ترکیبات قوی و غنی چون ویتامین E و پروویتامین B5 ضمن پاک کنندگی و تمیزکنندگی عمیق منافذ پوستی سبب ایجاد ظاهری صاف و شفاف در صورت می شود. این محصول فاقد مواد شیمیایی خشن، رنگ های مصنوعی و عطر است و از این رو سبب التهاب و قرمزی در پوست های حساس نمی شود.

ژل شستشوی صورت سیمپل

ژل شستشوی صورت میسلار سیمپل سری Water Boost مناسب پوست خشک و حساس می باشد.این ژل شوینده با ترکیبات قوی و غنی چون ویتامین E و پروویتامین B5 ضمن پاک کنندگی و تمیزکنندگی عمیق منافذ پوستی سبب ایجاد ظاهری صاف و شفاف در صورت می شود. این محصول فاقد مواد شیمیایی خشن، رنگ های مصنوعی و عطر است و از این رو سبب التهاب و قرمزی در پوست های حساس نمی شود. کمپانی سیمپل این ژل شستشوی صورت را تحت نظر متخصصان پوست تولید کرده است و در پروسه ساخت آن آزمایشات و تست های حیوانی به کار نبرده اند. این محصول به عنوان نسل جدید شستشوی صورت است که به آبرسانی فوی و پاکسازی ملایم پوست صورت می پردازد.

 ویژگی ها ژل شستشو صورت میسلار سیمپل:

حاوی ویتامین E و B5
حاوی عصاره های گیاهی و مواد معدنی مفید برای پوست
سبک و بدون چربی
بسته بندی 100 درصد قابل بازیافت
آبرسان پوست
پاکسازی ملایم

طریقه استفاده از ژل شستشو صورت میسلار سیمپل:

برای کسب نتیجه بهتر استفاده از ژل شستشوی صورت سیمپل مدل Micellar پیشنهاد میشود ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته ولی خشک نکنید، سپس مقداری از ژل را بر روی کف دست خود ریخته و به آرامی بر روی پوست مرطوب خود ماساژ دهید، این کار باعث ایجاد یک کف نرم و ابریشمی بر روی پوست صورت شما میشود. پس از گذشت حدود 2 الی 3 دقیقه می‌توانید صورت خود را با آب ولرم آبکشی کنید. برای تاثیر بهتر صبح و شب استفاده کنید.

درباره برند سیمپل: 

سیمپل یک شرکت انگلیسی است که از سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را در محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرده و تاکنون ادامه هم دارد. شرکت سیمپل با ارائه بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی بی خطر توانسته در سالهایی که خدمات ارائه داده طرفداران و مشتریان بسیاری را جذب کند. سیمپل یک شعار معروف دارد ” وعده ما ، مهربانی ” ، این شرکت با استفاده از کارشناسان معتبر پوست تعهد دارد که محصولاتی را تولید کند که عاری از هرگونه آسیبی به پوست شما باشد.

ژل شستشو صورت سیمپل

ژل شستشو صورت میسلار سیمپل را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

ژل شستشو صورت میسلار سیمپل Micellar Simple

کیفیت محصول

۹۰% عالی

ارزش خرید

۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ژل شستشو صورت سیمپل
ژل شستشو صورت میسلار سیمپل Micellar Simple

موجود در انبار

۲۹۵,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید