شناسه محصول: SPF

سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل SPF 30

Purifying Facial Wash Simple
ویژگی‌ها
جزییات نام: سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل SPF 30
کیفیت محصول: 85% عالی
ارزش خرید: 85% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۳۴۰,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل در یک نگاه: 

مرطوب کننده و آبرسان
ایجاد لایه‌ای محافظ در برابر تبخیر آب
دارای خواص آنتی اکسیدانی
از بین برنده جای جوش و یا کمرنگ کننده آن

توضیحات

سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل SPF 30:

پوست به عنوان یکی از حساس ترین ارگان های بدن که می تواند به سرعت در برابر عوامل آسیب رسان همانند نور آفتاب و آلودگی های محیطی واکنش نشان داده و تاثیرات منفی این عوامل را به چشم دید. به همین خاطر نیز به توصیه بسیاری از متخصصان پوستی اگر بتوانیم در برابر مشکلات پوستی مختلف، محصول مراقبت از پوست مناسب را نیز انتخاب نمایید می توانید با مقابله با این عوامل، پوستی سالم و شاداب و یکدست داشته و از زیبایی پوست خود لذت ببرید. البته در انتخاب این محصولات باید نهایت دقت را داشته باشید تا محصولی که انتخاب می نمایید بتواند کارایی و تاثیر گذاری دلخواه شما را داشته و زیبایی و طراوت را به پوست شما هدیه دهد. محصولاتی همانند ضد افتاب ها، آبرسان ها و مرطوب کننده ها، ژل های شستشو و محصولاتی همانند ضد چروک ها و ضد لک ها نیز می توانند به نوبه خود تاثیر فوق العاده ای بر روی سلامت پوست داشته و استفاده از هرکدام به نوبه خود در روتین مراقبت از پوست روزانه باعث فراهم آوردن زیبایی برای پوست شما خواهد شد.

81jeTvJEXnL. AC SL1500

سرم روشن کننده و ضد آفتاب SPF30 از لاین محصولات Protect n Glow سیمپل، یک محصول باکیفیت و مرغوب برای انواع پوست است. این محصول، نه تنها خاصیت جوانسازی و روشن کنندگی دارد، بلکه با دارا بودن فاکتورهای ضد آفتاب و محافظت از پوست در برابر UVA و UVB و نور آبی جلوی تولید رنگدانه را گرفته و از تیره شدن پوست پیشگیری می‌کند. نور آفتاب دارای اشعه ماوراء بنفش است. نوع UVB آن پوست را قرمز و ملتهب می‌کند و آفتاب سوختگی و سرطان پوست را به ارمغان می‌آورد. UVA عامل تیرگی و برنزه شدن پوست و ایجاد کک و مک و خال‌های تازه است. این اشعه پوست را چروک می‌کند و تخریب سلولی را رقم می‌زند، همچنین می‌تواند باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند سرطان پوست و ملانوما شود.

ویژگی های سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل :

مات کننده بسیار قوی سطح پوست
کوچک کننده منافذ باز پوست
حاوی عصاره آویشن، روی و فندوق
فاقد مواد آلرژی‌زا
کنترل چربی و سبوم اضافه پوست و مات کننده پوست

درباره برند سیمپل: 

سیمپل یک شرکت انگلیسی است که از سال ۱۹۶۰ فعالیت خود را در محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز کرده و تاکنون ادامه هم دارد. شرکت سیمپل با ارائه بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی بی خطر توانسته در سالهایی که خدمات ارائه داده طرفداران و مشتریان بسیاری را جذب کند. سیمپل یک شعار معروف دارد ” وعده ما ، مهربانی ” ، این شرکت با استفاده از کارشناسان معتبر پوست تعهد دارد که محصولاتی را تولید کند که عاری از هرگونه آسیبی به پوست شما باشد.

نحوه استفاده از سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل :

مقداری ژل را کف دست ریخته و روی پوست خیس با فشار ملایم ماساژ داده شود و سپس با آب شسته شود. این ژل سیمپل تست حیوانی ندارد و تایید شده توسط متخصصان پوست می باشد

ژل شستشو صورت سیمپل

سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل SPF 30

کیفیت محصول

85% عالی

ارزش خرید

85% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سرم جوانساز و ضد آفتاب SPF 30 سيمپل 50 میل
سرم ضدافتاب و جوانساز سیمپل SPF 30

موجود در انبار

۳۴۰,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید