شناسه محصول: pak

ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا Neutrogena

Neutrogena
ویژگی‌ها
جزییات نام: ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا Neutrogena
کیفیت محصول: ۹۰% عالی
ارزش خرید: ۹۰% عالی
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
تماس بگیرید

خلاصه

ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا در یک نگاه: 

مناسب برای پوست چرب و تعرق بالا
مناسب برای پوست با منافذ باز
حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا
حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C 

توضیحات

ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا Neutrogena:

اسکراب لیمو نوتروژینا با فرمولاسیونی منحصر به فرد سلول های مرده و چربی های اضافی را از روی پوست پاک کرده و به تامین سلامت و زیبایی آن کمک می کند تا چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید. این محصول حجمی معادل 150 میل دارد و برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب است ژل شستشو و لایه برداری پوست صورت از جمله مهم ترین نکات برای حفظ سلامت و زیبایی آن است. کرم ها، مواد آرایشی، چربی ها و آلودگی ها از طریق منافذی که روی پوست وجود دارد داخل آن نفوذ کرده و روی پوست حالت چرب و روغنی ایجاد می کنند. یکی از کارهایی که برای زدودن ناخالصی ها و بستن منافذ باز پوست می توانید انجام دهید لایه برداری است. محصول فوق این کار را به خوبی برای شما انجام می دهد. محصول فوق بافت ژل – کرم مانندی دارد و قادر است بلافاصله پس از استفاده 77 درصد از سبوم (چربی) اضافی پوست را کاهش داده و تعادل طبیعی پوست را برقرار کند. با این کار درخشش ناشی از چربی های اضافی روی صورت برطرف شده و پوستتان جلوه ای مات و یکدست پیدا می کند.

ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا

سلول های پوستی نیز همانند دیگر سلول ها دائما در تکثیر بوده و بخشی از آنها از بین می رود، حال برای اینکه بتوان از شر سلول های مرده پوستی خلاص شد، نیاز است که لایه برداری درست آن را انجام داده و سطح پوست را پاکسازی کنید تا دیگر سلول های پوستی بتوانند به درستی رطوب خود را تامین کنند. در صورت اینکه لایه برداری سلول های مرده پوستی به درستی انجام شود، پوست شادابی و لطافت دوباره را بازیافته و جوان می ماند. به همین منظور محصولات مراقبت از پوست متناسب با این نیاز نیز ساخته شده است تا بتواند حذف سلول های پوستی را به درستی انجام دهد. اسکراب صورت در واقع به همین منظور طراحی و ساخته شده است تا با حذف این سلول ها و تغذیه درست پوست شما، نتیجه ای عالی از استفاده به جا بگذارد و پوست شما را نرم و لطیف تر کند. اسکراب لیمو نوتروژینا نمونه ای از این محصولات با کیفیت می باشد که تولید برند فرانسوی NEUTROGENA می باشد که استفاده از آن تاثیر خوبی بر روی پوست شما خواهد گذاشت.

ویژگی های ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا:

به افزایش کلاژن سازی و استحکام پوست کمک می کند
ضد جوش های سر سیاه و سر سفید
مات کننده پوست های چرب و براق
تنظیم کننده و تعدیل کننده میزان چربی پوست
رفع کننده التهاب و قرمزی پوست
فاقد چربی و غیر کمدون زا
حاوی مرطوب کننده
فاقد چربی، پارابن و الکل

 

طریقه استفاده ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا:

برای نتیجه گیری خوب از استفاده، بعد از اینکه پوست را کمی نم کردید، مقداری از اسکراب را روی پوست و نقاط دلخواه خود بجز ناحیه حساس دور چشم ماساژ داده و بعد از گذشت چند دقیقه آن را پاکسازی نمایید. ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا  بافت ژل – کرم مانندی دارد و  پس از استفاده 77 درصد از سبوم (چربی) اضافی پوست کاهش می یابد و تعادل طبیعی پوست برقرار می شود. با این کار درخشش ناشی از چربی های اضافی روی صورت برطرف شده و پوستتان جلوه ای مات و یکدست پیدا می کند.

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میلدرباره برند نوتروژینا:

برند «نوتروژینا» (Neutrogena) ارائه‌دهنده‌ی محصولات مراقبت از پوست و زیبایی است. محصولات نوتروژینا از انواع ماسک‌ها و اسکراب‌های پوست صورت و همچنین پاک‌کننده‌های آرایش و سایر محصولات مراقبت و تمیزکننده‌ی پوست صورت تشکیل شده است. شما می توانید محصولات این برند را از زنونه به صورت کاملاً رسمی و با لیبل اصالت تهیه نمایید.

ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا  را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا Neutrogena

کیفیت محصول

۹۰% عالی

ارزش خرید

۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا
ژل اسکراب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا Neutrogena

موجود در انبار

تماس بگیرید
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید