شناسه محصول: neu

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا Neutrogena

Neutrogena
ویژگی‌ها
جزییات نام: کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا Neutrogena
کیفیت محصول: ۹۰% عالی
ارزش خرید: 80% خوب
در جای خشک،خنک و به دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۳۰۵,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا در یک نگاه:

آبرسانی و رطوبت رسانی 24 ساعته به پوست
بافت بسیار سبک و زود جذب
بدون ایجاد جوش و حس چربی و سنگینی روی پوست
مناسب برای پوست ‌های مختلط و چرب

توضیحات

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا:

کرم مرطوب کننده عصاره گریپ فروت نوتروژینا یک کرم رطوبت رسان پوست است و پوست را به خوبی آبرسانی و نرم کرده و رطوبت پوست را تا 24 ساعت حفظ می کند و مانع خشک و بی آب شدن پوست می شود. کرم آبرسان گریپ فروت نوتروژینا بسیار سبک و زود جذب است و برای پوست ‌های مختلط و چرب و خیلی چرب و حتی پوست ‌های مستعد جوش بسیار مناسب است و باعث ایجاد حس چربی و سنگینی روی پوست نخواهد شد. این کرم فاقد چربی بوده و باعث بسته شدن منافذ پوست و ایجاد جوش و آکنه نمی شود و تولیدکنندگان مرطوب کننده فاقد چربی نوتروژینا در ترکیب این کرم باکیفیت و مفید از ویتامین سی بهره گرفتند و ما با استفاده از آن می‌توانیم پوستی شفاف و روشن داشته باشیم. در این مطلب ما قصد داریم در مورد ویژگی‌های این محصول منحصربه‌فرد قدری بیشتر بگوییم پس این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

NEUTROGENA Refreshingly Clear Moisturiser 50ml 1 1022x1024 1

 

برند معتبر و پرطرفدار نوتروژینا Neutrogena در سری محصولات Refreshingly Clear خود، کرم مرطوب کننده فاقد چربی نیز تولید کرده است.محصولات این لاین مناسب برای پوست های لک و جوش دار است.فرمولاسیون این کرم، غنی شده از گریپ فروت و ویتامین C است که ضمن رطوبت رسانی به پوست، باعث روشن و شفاف شدن آن نیز می شود.

 

طرز استفاده از کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا:

روزانه دو بار صبح و شب در روتین مراقبت از پوست، بعد از شستشوی پوست با شوینده مناسب نوع پوست و استفاده از تونر، مقدار کمی از کرم مرطوب کننده نیتروژینا را به آرامی و با دست روی پوست صورت و گردن خود زده و ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

 

درباره برند نوتروژینا Neutrogena :

یک برند آمریکایی است که سازنده ی آن فرانسه است و در سال 1940 فعالیت خود را در زمینه مراقبت پوست شروع کرد.برند نوتروژینا با ارائه ی محصولات مختلف در لاین های درمانی متفاوت برای انواع پوست ها ،رضایت مشتریان زیادی را کسب کرده است.این برند باکیفیت علاوه بر قیمت مناسب تست حیوانی هم ندارد و برنده ی چندین جایزه نیز شده است. 5 محصول برتر این برند شامل: ژل شست و شوی ضد جوش نوتروژینا، آبرسان هیدرو بوست مدل واتر ژل ، کرم ضد خستگی و آبرسان دور چشم، مرطوب کننده گریپ فروت وآبرسان زردچوبه نوتروژینا میشود.

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا Neutrogena

کیفیت محصول

۹۰% عالی

ارزش خرید

80% خوب

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل
کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا Neutrogena

موجود در انبار

۳۰۵,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید