شناسه محصول: SOS

ژل شستشوی فوری صورت سیمپل Simple

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
تماس بگیرید

خلاصه

ژل شستشوی فوری صورت سیمپل  در یک نگاه: 

فوق العاده سبک
بسیار زودجذب
بافت ژلی
آبرسان عمقی
کنترل کننده چربی
مات کننده

توضیحات

ژل شستشوی فوری صورت سیمپل Simple:

ژل ضدجوش و مات کننده سیمپل Simple Sos Clearing Booster محصولی بسیار خوب ویژه پوست های چرب و مستعد جوش جهت سم زدایی روزانه پوست، متعادل سازی ترشح چربی، کاهش جوش و جلوگیری از ایجاد جوش های آینده می باشد. ژل اس او اس سیمپل حاوی کنستانتره 10 درصد عصاره فندق افسونگر (هاماملیس) با خواص آنتی باکتریال و تسکین دهنده جهت کنترل طولانی مدت جوش است که با عصاره آویشن به عنوان آنتی باکتریال و زینک جهت متعادل سازی پوست همراه شده است. این فرمول دارای عملکرد فوری و ضد براقیت پوست است و روز به روز احساس پوستی آسوده تر و شاداب تر خواهیم داشت. ژل ضد­جوش Daily Skin Detox سیمپل به­‌عنوان یک پرایمر عالی بر روی کل صورت عمل می ­کند که با جلوگیری از تولید بیش از حد چربی و سبوم پوست خصوصا در ناحیه تی زون، آن را مات و مرطوب کرده و مانع برق افتادن پوست در طول روز می‌­شود و از ایجاد جوش های جدید نیز پیشگیری می­کند. این ژل همچنین یک محصول اثرگذار برای درمان فوری و موضعی جوش ها بوده و جهت کاهش قرمزی و التهاب پوست و تسکین آن به کار می­رود و موجب شفاف شدن پوست می­شود.
ژل شستشوی فوری صورت سیمپل
یکی از عوامل بروز جوش صورت، چرب بودن بیش از حد سطح پوست می باشد.برای جلوگیری کردن از بروز جوش درسطح پوست باید چربی پوست را کنترل کرد. این کار برای افرادی که دارای پوست چربی یا مختلط هستند، واجب است. ژل شستشوی صورت سیمپل مخصوص پوست چرب و مختلط توانایی بالایی در کنترل چربی پوست دارد. همانطور که می دانید نمی توان صرفا با آب خالی به شستشوی صورت پرداخت و نیاز است که از محصولات و شوینده های مخصوص صورت استفاده نماییم تا بتوانیم به طور کامل صورت خود را پاکسازی نمایید. چرا که آب به تنهایی توان حل کردن چربی ها را در خود ندارد به همین دلیل نیاز است که از محصولات دیگر برای شست و شوی صورت استفاده نماییم. اما محصولاتی مانند صابون های جامد و مایع یک شوینده قوی حساب می شود که می تواند باعث شود که پوست بیش از حد مورد نیاز پاکسازی شود و این می تواند برای پوست آسیب زا نیز باشد.

 

ویژگی های ژل شستشوی فوری صورت سیمپل:

پاکسازی عمیق پوست از آلودگی ها و سبوم
  کنترل  میزان چربی سطح پوست
 قابل استفاده برای پوست های چرب و حساس
  مات کننده سطح پوست
  حاوی عصاره آویشن، روی و فندوق جادوگر
  فاقد هرگونه مواد شیمیایی مثل الکل، پارابن، عطر، رنگ و …

 

طریقه استفاده از ژل شستشوی فوری صورت سیمپل:

روزی 3 مرتبه از چند قطره سرم روی پوست تمیز و خشک صورت استفاده کنید.
سرم را با حرکت آرام انگشتان به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.
برای تاثیرگذاری بیشتر می‌توانید در روتین پوست خود از سایر محصولات برند سیمپل هم استفاده کنید.
ژل شستشوی فوری صورت سیمپل

درباره برند سیمپل:

سیمپل برند بریتانیایی تولیدکننده محصولات مراقبتی ویژه پوست های حساس است که از سال 1960 در حال فعالیت است و تحت مدیریت شرکت بزرگ یونیلیور قرار دارد. محصولات سیمپل بدون مواد شیمیایی مضر از جمله رنگ و رایحه های مصنوعی تولید می شوند و در قلب آن آب تصفیه شده سه مرحله ای برای جلوگیری از ایجاد آلرژی می باشد. سیمپل همچنین در امور خیریه و دوستدار محیط زیست از جمله پروژه Woodland Trust جهت احیای جنگل ها و میراث کهن بشری فعالیت می کند و هدف آن گسترش مهربانی انسان ها با جامعه و محیط زندگی است.
ژل شستشو صورت سیمپل

ژل شستشوی فوری صورت سیمپل را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

ژل کنترل کننده چربی، ضد جوش sos سیمپل ۲۵ میل

کیفیت محصول

۹۰% عالی

ارزش خرید

۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ژل ضدجوش فوری سیمپل SIMPLE
ژل شستشوی فوری صورت سیمپل Simple

موجود در انبار

تماس بگیرید
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید