شناسه محصول: svk

ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا Neutrogena

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هگز لند
۳۰۰,۰۰۰ تومان
- +

خلاصه

ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا در یک نگاه: 

مناسب پوست های چرب و مستعد جوش
حاوی اسید سالیسیلیک
دارای PH سازگار با پوست
پاک کننده پوست
پاک کننده عمقی منافذ باز پوست
ضدجوش و آکنه

توضیحات

ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا Neutrogena:

 ژل شستشو صورت ضد جوش وآکنه مناسب پوست های مستعد جوش نوتروژینا شوینده ملایم پوست بوده و به پاکسازی عمیق منافذ پوست از آلودگی‌ها و چربی‌ها کمک زیادی می‌کند. این محصول با از بین بردن سلول‌های مرده و کهنه پوست موجب روشن شدن و شفافیت بیشتر پوست می‌شود. ژل شستشو صورت ضد جوش نوتروژینا پوست را آبرسانی و رطوبت‌رسانی کرده و موجب نرم و لطیف شدن آن می‌شود و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌نماید. این ژل شستشو دارای اسید سالیسیلیک و PH مناسب با پوست است و به کنترل چربی پوست کمک می‌کند و در رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید موثر است. یکی از مزایای این محصول کمک به کوچک شدن منافذ پوست بوده که در نتیجه از ایجاد جوش جلوگیری به عمل می‌آورد. ژل شستشو صورت ضد جوش نوتروژینا فاقد چربی و مواد صابونی است و از ایجاد حساسیت پوستی پیشگیری کرده و برای استفاده روزانه مناسب است.

ژل شستشو صورت ضد جوش و آکنه مدل Sivilce Karsiti حجم 200میل نوتروژینا

مسدود شدن منافذ یعنی قطع شدن راه ارتباطی پوست و عدم دریافت رطوبت، و مواد مغذی، این مشکل باعث میشود روز به روز از کیفیت پوست کاسته میشود. با شستن و تمیز کردن صورت راه ارتباطی پوست یعنی منافذ همواره باز میماند و پوست توانایی دریافت مواد مغذی از جمله کرم ها و سرم ها را خواهد داشت. شستن صورت قواعد خود را دارد، در ابتدا افراد با صابون ها پوست خود را شست و شو میدادند و با گذشت زمان عده ای دیگر فکر کردند که شامپو بچه با توجه به این که شوینده ملایمی میباشد گزینه مناسبی جهت شست و شوی صورت میباشد.اما با توجه به این که PH پوست کمی اسیدی است، باید از محصولاتی استفاده کرد که PH آن با پوست سازگار باشد، پس به هم خوردن PH پوست صورت مشکلات بزرگی برای به وجود می آید.

 

ویژگی های ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا:

رفع جوش های سر سیاه و سفید پوست
از بین برنده سلول های مرده پوست
کاهش ترشح چربی پوست
آبرسان، رطوبت رسان
جلوگیری از خشکی پوست
فاقد چربی و مواد صابونی

 

طریقه استفاده از ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا:

هر روز صبح و شب صورت خود را با استفاده از ژل شست و شوی ضدجوش نوتروژینا بشویید. مقداری از شوینده را با ملایمت بر روی پوست خیس ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید. از تماس شوینده صورت با ناحیه اطراف چشم اجتناب کنید.

 

درباره برند Neutrogena:

برند «نوتروژینا» (Neutrogena) ارائه‌دهنده‌ی محصولات مراقبت از پوست و زیبایی است. محصولات نوتروژینا از انواع ماسک‌ها و اسکراب‌های پوست صورت و همچنین پاک‌کننده‌های آرایش و سایر محصولات مراقبت و تمیزکننده‌ی پوست صورت تشکیل شده است. شما می توانید محصولات این برند را از زنونه به صورت کاملاً رسمی و با لیبل اصالت تهیه نمایید.

کرم مرطوب کننده گریپ فروت نوتروژینا فاقد چربی حجم 50 میل

ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا را می توانید از فروشگاه هکس لند با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

توضیحات تکمیلی

جزییات نام

ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا

کیفیت محصول

۹۰% عالی

ارزش خرید

۹۰% عالی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ژل شستشوی ضد جوش صورت نوتروژینا Neutrogena

موجود در انبار

۳۰۰,۰۰۰ تومان
- +

هگزلند یک فروشگاه تخصصی می باشد که تمام محصولات خود را بصورت تضمین شده به تمام مشتریان ارائه میدهد لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید